Reklama
Rozwiń
Reklama

Sondaż: Gala oscarowa – ważniejsze wyniki czy blichtr

Większość Polaków deklaruje, że oglądając relację z gali oscarowej koncentruje się na wynikach konkursu – pokazał sondaż SW Research dla serwisu rp.pl. Jednak dla co piątego respondenta ważniejsze są stroje gwiazd, a co ósmego najbardziej ciekawią przemówienia.

Aktualizacja: 03.03.2018 05:25 Publikacja: 02.03.2018 23:01

Sondaż: Gala oscarowa – ważniejsze wyniki czy blichtr

Foto: 123RF

W podziale na płeć to kobiety częściej interesują się strojami gwiazd (25 proc. vs 11 proc. mężczyzn). Mężczyźni częściej zainteresowani są wynikami konkursu (54 proc. vs 47 proc. kobiet).

Zainteresowanie wynikami oscarowej gali rośnie wraz z wiekiem – w grupie do 24. roku życia 46 proc. wskazało, że interesują ich wyniki, podczas gdy w grupie powyżej 50. roku życia – 54 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Kultura
Arrasy i abakany na Wawelu. A także inne współczesne dzieła w królewskich komnatach
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Kultura
„Halloween Horror Nights”: noc, w którą horrory wychodzą poza ekran
Kultura
Nie żyje Elżbieta Penderecka, wielka dama polskiej kultury
Patronat Rzeczpospolitej
Jubileuszowa gala wręczenia nagród Koryfeusz Muzyki Polskiej 2025
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Kultura
Wizerunek to potęga: pantofelki kochanki Edwarda VIII na Zamku Królewskim
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama