Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie przestajemy kreować nowych kolekcji, które wyznaczają trendy

Plan jest prosty: cały czas zachwycać klientów, zarówno ofertą, jak i jakością obsługi – mówi Michał Stawecki, dyrektor marketingu w firmie Apart.

Aktualizacja: 09.06.2020 00:00 Publikacja: 29.05.2020 10:00

Nie przestajemy kreować nowych kolekcji, które wyznaczają trendy

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał przy współpracy z firmą Apart

Jak marka Apart zareagowała na wyzwania wywołane przez obecną sytuację?

Pozostało jeszcze 99% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama