Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie przestajemy kreować nowych kolekcji, które wyznaczają trendy

Plan jest prosty: cały czas zachwycać klientów, zarówno ofertą, jak i jakością obsługi – mówi Michał Stawecki, dyrektor marketingu w firmie Apart.

Aktualizacja: 09.06.2020 00:00 Publikacja: 29.05.2020 10:00

Nie przestajemy kreować nowych kolekcji, które wyznaczają trendy

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał przy współpracy z firmą Apart

Jak marka Apart zareagowała na wyzwania wywołane przez obecną sytuację?

Pozostało jeszcze 99% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Kultura spoiwem społecznym
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama