Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie przestajemy kreować nowych kolekcji, które wyznaczają trendy

Plan jest prosty: cały czas zachwycać klientów, zarówno ofertą, jak i jakością obsługi – mówi Michał Stawecki, dyrektor marketingu w firmie Apart.

Aktualizacja: 09.06.2020 00:00 Publikacja: 29.05.2020 10:00

Nie przestajemy kreować nowych kolekcji, które wyznaczają trendy

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał przy współpracy z firmą Apart

Jak marka Apart zareagowała na wyzwania wywołane przez obecną sytuację?

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Ponad 1000 zgłoszeń na Forum Samorządowe w Zakopanem
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Materiał Promocyjny
LPP widzi potencjał w Azji Centralnej
Patronat Rzeczpospolitej
Kultura spoiwem społecznym
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama