KRRiT: Telemetria Polska ma być projektem całego rynku

Szkoła Główna Handlowa przygotuje metodologię zbierania danych o korzystaniu z telewizji, radia i internetu w Polsce. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji liczy, że do końca roku branża dojdzie do porozumienia, jak ma być badana.

Publikacja: 07.10.2018 21:00

KRRiT: Telemetria Polska ma być projektem całego rynku

Foto: Adobe Stock

Ruszają prace nad nowym standardem badań konsumpcji mediów elektronicznych w Polsce (telewizji, radia i internetu) pod egidą Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT robi wszystko, aby projekt o nazwie Telemetria Polska nie był postrzegany jako element walki politycznej, i zapewnia, że jest on otwarty dla przedstawicieli branży, także dla dotychczasowego lidera badań telewizji.

Na potrzeby branży

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem