Stars od ubiegłego roku przygotowuje własny ranking domów mediowych będący alternatywą dla jedynego dotychczas tego typu zestawienia na rynku opracowywanego przez międzynarodową organizację Recma. W przeciwieństwie do Recmy, która podsumowuje obsługiwane przez domy mediowe budżety reklamowe firm, Stars porządkuje domy mediowe według ich raportowanych przychodów.

Z tak przygotowanego najnowszego wstępnego zestawienia audytora wynika, że największym domem mediowym w Polsce w 2015 roku był Mediacom, który obsługiwał już wtedy m.in. Coca-Colę i Lidla, a w tym roku dołączył do nich Play. Szefowa Mediacomu w Polsce Agnieszka Kosik została uznana za AdMana roku 2015 w konkursie organizowanym przez miesięcznik „Press".

Łączne przychody Mediacomu oszacowane przez Stars wynosiły w 2015 roku 793,1 mln zł i  były o 3,5 proc. wyższe niż rok wcześniej. Mediacom nie podał Stars swojego raportu finansowego przesłanego do KRS, ale – jak tłumaczy Rafał Szysz, prezes Stars – agencja sama oszacowała przychody połowy uwzględnionych w raporcie domów mediowych. Bazowała przy tym na informacjach o ich utraconych i pozyskanych klientach oraz własnych szacunkach ich budżetów netto (na wykresie tak oszacowane wyniki są zaznaczone gwiazdką).

W pierwszej trójce największych domów mediowych według Stars zmieściły się też Starcom (przesłał sprawozdanie) z przychodami na poziomie 618,5 mln zł (wzrost rok do roku o 1,7 proc.) i MEC: 571,5 mln zł (spadek o 19,4 proc., wynikający zapewne z utraty budżetu reklamowego Orange Polska, który w 2015 roku zaczął obsługiwać Initiative Media).

Ranking Stars uprzedza pojawienie się na rynku rankingu organizacji Recma. Stars uważa, że kwoty podawane przez Recma są zawyżone o 80–100 proc. Faktem jest, że raporcie Recma często zdarzają się błędy. W lutym tego roku organizacja skorygowała polską część rankingu za 2014 rok. Liderem jej ostatniego rankingu jest MEC, za którym plasują się Mediacom i – po korektach – Starcom.