Reklama
Rozwiń

Gorsze nastroje branży komunikacyjnej

Najnowsza edycja The European Advertising Business Climate Index wskazuje na spadające nastroje w branży reklamowej i komunikacyjnej.

Publikacja: 28.07.2016 17:17

Gorsze nastroje branży komunikacyjnej

Foto: Fotorzepa, Piotr Kowalczyk PKow Piotr Kowalczyk

Przygotowywany na potrzeby Komisji Europejskiej raport powstający w oparciu o informacje z ponad 43 tys. agencji reklamowych oraz firm badających rynek w pierwszym kwartale wykazał spadek indeksu  zaufania wśród przedsiębiorców i właścicieli firm z 11 pkt na 8  pkt. - Najniższą wartość w badaniu z ostatniego kwartału zanotowała Grecja oraz Wielka Brytania (spadek z poziomu +9,2 na -15). Zaskakujące obniżenie poziomu zanotowała Malta, której wskaźnik spadł z poziomu +62 na zaledwie +2 . Najwyższą wartością odznacza się Słowenia, której wskaźnik wyniósł +32 – podaje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które reprezentuje w Polsce agencje reklamowe i domy mediowe.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji