Reklama

Gorsze nastroje branży komunikacyjnej

Najnowsza edycja The European Advertising Business Climate Index wskazuje na spadające nastroje w branży reklamowej i komunikacyjnej.

Publikacja: 28.07.2016 17:17

Gorsze nastroje branży komunikacyjnej

Foto: Fotorzepa, Piotr Kowalczyk PKow Piotr Kowalczyk

Przygotowywany na potrzeby Komisji Europejskiej raport powstający w oparciu o informacje z ponad 43 tys. agencji reklamowych oraz firm badających rynek w pierwszym kwartale wykazał spadek indeksu  zaufania wśród przedsiębiorców i właścicieli firm z 11 pkt na 8  pkt. - Najniższą wartość w badaniu z ostatniego kwartału zanotowała Grecja oraz Wielka Brytania (spadek z poziomu +9,2 na -15). Zaskakujące obniżenie poziomu zanotowała Malta, której wskaźnik spadł z poziomu +62 na zaledwie +2 . Najwyższą wartością odznacza się Słowenia, której wskaźnik wyniósł +32 – podaje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które reprezentuje w Polsce agencje reklamowe i domy mediowe.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama