Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.02.2018 21:02 Publikacja: 18.02.2018 20:00
Foto: 123RF
Wśród czytający informacje online milenialsów, czyli osób urodzonych na szeroko pojętym przełomie wieków, z ad-blocków korzysta na świecie już 58 proc. – wynika z najnowszego raportu GlobalWebIndex. Wśród kolejnego pokolenia, czyli tzw. generacji Z, ten odsetek jest niewiele niższy, bo wynosi 56 proc.
– W związku z tym, że większość młodych osób czytających newsy w sieci już korzysta z ad-blocków, oczekujemy, że w przyszłości będą w powszechnym użyciu. Jak wykazały nasze badania, głównym motorem dla popularności ad-blocków jest frustracja. Dlatego wydawcy internetowi muszą zacząć się upewniać, czy wyświetlane przez nich reklamy na pewno nie są intruzywne i że są adekwatne do oczekiwań czytelników – komentują autorzy raportu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wygląda na to, że kontrolę nad wersją TikToka dostępną w USA będą mieli tamtejsi inwestorzy. Nie wiadomo jednak,...
Prezydent USA Donald Trump pozwał dziennik „The New York Times”, czterech jego dziennikarzy oraz wydawnictwo Pen...
Właściciel Rolling Stone, Billboard i Variety pozwał Google, oskarżając technologicznego giganta o to, że jego s...
Rodzina Ellisonów poszła na ustępstwa w sporze z prezydentem i dostała zgodę na dużą fuzję. Teraz ma chrapkę na...
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas