Reklama

Nowe porządki w internecie. Koniec nachalnych reklam

W czwartek Google wdroży ustalenia Koalicji na rzecz Lepszych Reklam i zacznie blokować w przeglądarce Chrome najbardziej nachalne reklamy.

Aktualizacja: 13.02.2018 05:47 Publikacja: 12.02.2018 20:00

Nowe porządki w internecie. Koniec nachalnych reklam

Foto: 123RF

Z najpopularniejszej przeglądarki w czwartek Polsce zniknie 12 formatów reklam, które najbardziej irytują internautów. To m.in. pop-upy, czyli okienka reklamowe pojawiające się internautom, gdy wchodzą na jakąś stronę, samoodtwarzające się reklamy z dźwiękiem, reklamy zasłaniające ekran, zanim pojawi się na nich oczekiwana treść, na których zniknięcie trzeba poczekać, oraz duże bandery reklamowe wyświetlające się u dołu strony, podążające za kursorem.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Media
Nowy sklep.rp.pl od „Rzeczpospolitej”: magazyny i poradniki z dostawą InPost
Media
„Rzeczpospolita” udostępnia artykuły w wersji audio. Nowa funkcja w serwisie rp.pl
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama