Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.04.2021 13:02 Publikacja: 08.04.2021 12:46
Foto: Bloomberg
- Sprzeciwiamy się takim działaniom i będziemy je piętnować - ostrzega. Willie Walsh wskazał, na swoim pierwszym spotkaniu z prasą po objęciu stanowiska szefa IATA, że swojej dominującej pozycji nadużywają przede wszystkim sprywatyzowane lotniska i agencje kontroli ruchu lotniczego, które „jakby nie zauważyły, że na rynku jest kryzys i nie wprowadziły cięcia kosztów w tym także płac". - Będziemy w takich przypadkach bezwzględni broniąc własnych praw. To jest nie do zaakceptowania - dodał. Dla Walsha „wrogiem numer 1" jest londyńskie lotnisko Heathrow, z którym spierał się wielokrotnie jeszcze jako prezes British Airways, a potem International Airlines Group. - Chodzi mi o takie porty lotnicze, jak Heathrow, który w jasny sposób demonstruje, że kosztem przewoźników chce odzyskać utracone przychody - mówił Walsh. Nie ukrywał także swojej krytyki wobec planów Heathrow budowy trzeciego pasa startowego, który tak naprawdę - jego zdaniem - nie jest lotnisku potrzebny.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Amerykański regulator rynku lotniczego - Federalna Agencja Transportu zezwoliła Boeingowi na zwiększenie produkc...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas