Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2019 09:07 Publikacja: 17.06.2019 08:57
Foto: Bloomberg
Reszta producentów raczej się nie liczy w sytuacji, kiedy najlepszy model Bombardiera został przejęty przez Airbusa i zmienił nazwę na A220, a cała cywilna część Embraera jest już w Boeingu i ma amerykańskiego prezesa.
Zgodnie z oczekiwaniami Airbus, już z nowym kierownictwem z energicznym Gauilleme Faury na czele, wykorzystuje swoją przewagę. Od kilku dni francusko-niemiecko-hiszpański konglomerat podgrzewał atmosferę przed premierą A321 neo LR, że może pojawi się w Paryżu, a może jednak się nie pojawi. Ma to być większa i o dłuższym zasięgu wersja już popularnego A321, którego Boeing chciał skopiować w MAXach, a ostatecznie przerobił B737. Wiadomo, z jakim skutkiem.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas