Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.06.2019 09:07 Publikacja: 17.06.2019 08:57
Foto: Bloomberg
Reszta producentów raczej się nie liczy w sytuacji, kiedy najlepszy model Bombardiera został przejęty przez Airbusa i zmienił nazwę na A220, a cała cywilna część Embraera jest już w Boeingu i ma amerykańskiego prezesa.
Zgodnie z oczekiwaniami Airbus, już z nowym kierownictwem z energicznym Gauilleme Faury na czele, wykorzystuje swoją przewagę. Od kilku dni francusko-niemiecko-hiszpański konglomerat podgrzewał atmosferę przed premierą A321 neo LR, że może pojawi się w Paryżu, a może jednak się nie pojawi. Ma to być większa i o dłuższym zasięgu wersja już popularnego A321, którego Boeing chciał skopiować w MAXach, a ostatecznie przerobił B737. Wiadomo, z jakim skutkiem.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas