Aktualizacja: 05.05.2019 11:35 Publikacja: 05.05.2019 11:27
Foto: Bloomberg
Wyliczenia analityków i banków nie są bezpodstawne, bo właśnie na taką kwotę Boeing zabezpieczył sobie linie kredytowe (otwarte do 30 października z możliwością przedłużenia) i zdolność zadłużenia na rynkach finansowych. 30 kwietnia koncern sprzedał papiery za 3,5 mld dol. Jak poinformowano nowa gotówka posłuży do pokrycia kosztów korporacyjnych, w tym na wykupienie starych obligacji. Analitycy rynków kredytowych uważają jednak, że lwia część z tej kwoty będzie stanowiła zasilenie rezerw na pokrycie kosztów związanych ze zmniejszeniem produkcji Maxów z 52 do 42 miesięcznie, wstrzymania dostaw oraz ich uziemieniem na całym świecie.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas