Reklama

17 nowych marek w Polsce

W mijającym roku swoje salony w polskich galeriach i domach handlowych otworzyło 17 międzynarodowych marek. To m.in. Hermes, Monki, Weekday.

Aktualizacja: 08.12.2019 11:37 Publikacja: 08.12.2019 11:18

17 nowych marek w Polsce

Foto: Walter Herz

O debiutach na polskim rynku handlowym mówią eksperci międzynerodowej firmy doradczej CBRE. - Zdecydowana większość debiutujących u nas marek pojawiła się w Warszawie, ale np. Weekday i Monki wybrały Kraków, a Peserico i Boxeur des Rues - Poznań - mówią analitycy CBRE. - Siła nabywcza polskiego konsumenta wzrosła z 6,4 tys. euro w 2016 r. do 7,2 tys. euro w 2018 r. Nic więc dziwnego, że nowe marki odważnie zajmują przestrzenie handlowe w naszym kraju.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Jak się zmieniają nastroje na rynku mieszkań? Kto odpowiada za patodeweloperkę?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Nieruchomości
Sieć parków handlowych Vendo w Polsce sprzedana za 1,3 mld zł
Nieruchomości
Klienci liczą, porównują, negocjują. „Nie można bawić się cenami”
Nieruchomości
Inwestorzy PRS mieli budować w Polsce na wyścigi. Co ich powstrzymało?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Marcin Dumania, prezes Sun & Snow: Może być więcej okazji na rynku apartamentów wakacyjnych
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama