Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.12.2019 11:37 Publikacja: 08.12.2019 11:18
Foto: Walter Herz
O debiutach na polskim rynku handlowym mówią eksperci międzynerodowej firmy doradczej CBRE. - Zdecydowana większość debiutujących u nas marek pojawiła się w Warszawie, ale np. Weekday i Monki wybrały Kraków, a Peserico i Boxeur des Rues - Poznań - mówią analitycy CBRE. - Siła nabywcza polskiego konsumenta wzrosła z 6,4 tys. euro w 2016 r. do 7,2 tys. euro w 2018 r. Nic więc dziwnego, że nowe marki odważnie zajmują przestrzenie handlowe w naszym kraju.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W II półroczu nie będzie przełomu, jeśli chodzi o sprzedaż mieszkań – kredyty wciąż są relatywnie drogie. Rezygn...
Polska przyciąga uwagę zagranicznych inwestorów i zamożnych klientów poszukujących nieruchomości premium – wynik...
Na rynku pojawiła się nowa grupa kupujących mieszkania. Są elastyczni i mniej przewidywalni. Odkryte ceny nieruc...
Deweloper podtrzymuje cel sprzedaży ok. 3 tys. mieszkań w tym roku i planuje przekazać ok. 2,4 tys. lokali – wyn...
Jawne ceny mieszkań mogą ograniczyć takie praktyki, jak różnicowanie cen w zależności od oceny klienta przez dew...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas