Reklama
Rozwiń
Reklama

17 nowych marek w Polsce

W mijającym roku swoje salony w polskich galeriach i domach handlowych otworzyło 17 międzynarodowych marek. To m.in. Hermes, Monki, Weekday.

Aktualizacja: 08.12.2019 11:37 Publikacja: 08.12.2019 11:18

17 nowych marek w Polsce

Foto: Walter Herz

O debiutach na polskim rynku handlowym mówią eksperci międzynerodowej firmy doradczej CBRE. - Zdecydowana większość debiutujących u nas marek pojawiła się w Warszawie, ale np. Weekday i Monki wybrały Kraków, a Peserico i Boxeur des Rues - Poznań - mówią analitycy CBRE. - Siła nabywcza polskiego konsumenta wzrosła z 6,4 tys. euro w 2016 r. do 7,2 tys. euro w 2018 r. Nic więc dziwnego, że nowe marki odważnie zajmują przestrzenie handlowe w naszym kraju.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Murapol zapowiada mocny finisz w IV kwartale. W centrum uwagi marże
Nieruchomości
Promocje w erze jawnych cen mieszkań. Jak kuszą deweloperzy?
Nieruchomości
Mieszkań jest więcej niż kupujących. Trudno uzasadnić podwyżki cen
Nieruchomości
Zadłużeni po uszy. Kiedy rata kredytu pochłania lwią część domowego budżetu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Kolejny inwestor PRS wchodzi do Polski. Zawarł sojusz z dużym deweloperem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama