Reklama
Rozwiń
Reklama

Pandemia wzmocniła pozycję ulic handlowych

Po doświadczeniach pandemii wiele dużych marek coraz przychylniej patrzy na nowe lokalizacje przy ulicach handlowych.

Publikacja: 08.07.2021 13:00

Pandemia wzmocniła pozycję ulic handlowych

Foto: materiały prasowe

O ulicach handlowych mówi Renata Kamińska, ekspertka firmy doradczej CBRE:

Handel i gastronomia przy ulicach handlowych okazały się bardziej odporne na niedawne obostrzenia pandemiczne niż obiekty w centrach handlowych. Podobnie było, gdy wprowadzano zakaz handlu w niedziele. Przy każdej z tych zmian właściciele lokali przy ulicach handlowych, zarówno sklepów jak i gastronomii, mieli więcej możliwości podtrzymywania biznesu niż prowadzący działalność w dużych centrach zakupowych. Łatwiej było im też przyciągnąć do siebie klientów.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Więcej chętnych na mieszkanie z drugiej ręki. Są podwyżki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Nieruchomości
W październiku kolejna wysoka fala popytu na kredyty mieszkaniowe. Co intryguje?
Nieruchomości
Deweloperskie partnerstwo. Czym i po co wymieniają się firmy
Nieruchomości
Heimstaden wierzy w PRS, ale poza wynajmowaniem sprzedaje mieszkania. Dlaczego?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nieruchomości
Gdzie w Polsce jest najwięcej niedrogich mieszkań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama