Reklama
Rozwiń
Reklama

Pandemia wzmocniła pozycję ulic handlowych

Po doświadczeniach pandemii wiele dużych marek coraz przychylniej patrzy na nowe lokalizacje przy ulicach handlowych.

Publikacja: 08.07.2021 13:00

Pandemia wzmocniła pozycję ulic handlowych

Foto: materiały prasowe

O ulicach handlowych mówi Renata Kamińska, ekspertka firmy doradczej CBRE:

Handel i gastronomia przy ulicach handlowych okazały się bardziej odporne na niedawne obostrzenia pandemiczne niż obiekty w centrach handlowych. Podobnie było, gdy wprowadzano zakaz handlu w niedziele. Przy każdej z tych zmian właściciele lokali przy ulicach handlowych, zarówno sklepów jak i gastronomii, mieli więcej możliwości podtrzymywania biznesu niż prowadzący działalność w dużych centrach zakupowych. Łatwiej było im też przyciągnąć do siebie klientów.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Nowoczesne biura dla państwowych instytucji. Są konsolidacje
Nieruchomości
Spółdzielnie zbudują zasób dostępnych mieszkań?
Nieruchomości
Elewator we Wrocławiu wraca do gry. Powstaną mieszkania i lofty
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje centrum logistyczne na Śląsku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Grupa Dom Development pewna rekordu sprzedaży mieszkań. Ale na rynku ciągle niespokojnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama