Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.09.2019 17:11 Publikacja: 28.09.2019 17:11
Foto: AFP
Według dziennika „Les Echos" projekt o nazwie „Greenspeed" pozwoli znacznie zwiększyć przewozy dzięki powiązaniu obu sieci, harmonizacji przesiadek i proponowaniu jednego biletu docelowego. Obecnie te przewozy wynoszą 18,5 mln osób (11 mln przez Eurostara, 7,5 mln przez Thalys), ale SNCF zakłada dojście do 30 mln w 2030 r.
Kolej ma w Eurostarze 55 proc. i w Thalys 60 proc., zachowa też większość w nowym podmiocie — podał „Les Echos". „Połączenie zasobów, zwłaszcza taboru, systemów informacji i dystrybucji biletów pozwolą osiągnąć większą skuteczność ekonomiczną i w zakresie środowiska co ułatwi promocję nowych ofert handlowych z korzyścią dla klientów, a docelowo zrealizować ambicję połączenia więcej europejskich miast ze sobą" — cytuje Reuter komunikat SNCF.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Boeing 737 MAX, który przyleciał do na krakowskie lotnisko Balice wypadł z pasa. Zatrzymał się na pasie zieleni....
Rosyjskiemu reżimowi udało się zarejestrować w Norwegii firmę ubezpieczeniową, która wystawiła fałszywe dokument...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas