Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.12.2020 12:15 Publikacja: 13.12.2020 12:15
Foto: AFP
„Jesienią ogólna aktywność klientów w zakupach najpopularniejszych towarów znacznie wzrosła w stosunku do wiosny, podczas gdy wzrost w porównaniu z latem był mniej dynamiczny. Można to wytłumaczyć. Wiosną, ze względu na reżim izolacyjny, zmniejszyła się liczba odwiedzin stacjonarnych sklepów, a w zakupach w sieci Rosjanie byli bardziej praktyczni. Wraz z nadejściem lata i na tle złagodzenia ograniczeń ogólna aktywność konsumentów gwałtownie wzrosła, a jesienią zaczęła stopniowo wracać do tradycyjnych wskaźników "- pokazały badania Russian Standard Bank, jednego z największych rosyjskich banków detalicznych, cytowane przez agencję RIA Nowosti.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chiński koncern chce przejąć większościowy pakiet udziałów w niemieckim właścicielu sieci MediaMarkt i Saturn. B...
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas