Reklama

Black Friday pomógł wynikom VRG

O 52 proc. niższe niż rok temu były skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy VRG. Sklepy W.Kruk radziły sobie lepiej niż marek odzieżowych.

Publikacja: 03.12.2020 14:01

Black Friday pomógł wynikom VRG

Foto: materiały prasowe

47,4 mln zł, o 52 proc. mniej niż rok wcześniej wyniosły skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy VRG, właściciela marek odzieżowych Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler oraz jubilerskiego W.Kruk.

Spadek ten to wypadkowa zamknięcia sklepów w galeriach handlowych przez około trzy tygodnie ubiegłego miesiąca, (7-28 listopada) ograniczenia powierzchni handlowej (o 2,4 proc.) oraz kumulacji popytu w ostatnią sobotę i promocji przygotowanych w związku z tzw. Czarnym Piątkiem, bez których dziura mogłaby być większa.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Chińczycy kupują coraz mniej zegarków. Swatch liczy straty
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Reklama
Reklama