Dziwna afera z byłą Spice Girl w reklamie Tesco

Reklama z Mel B została wycofana rzekomo z powodu niezadowolenia gwiazdy. Jednak Mel B twierdzi, że wcale nie była niezadowolona.

Aktualizacja: 13.11.2019 18:15 Publikacja: 13.11.2019 15:13

Dziwna afera z byłą Spice Girl w reklamie Tesco

Foto: Bloomberg

Kilka dni temu w ramach kampanii reklamowej Tesco pojawiła się reklama ze zdjęciem Mel B, gwiazdy popularnego na przełomie wieków zespołu Spice Girls. Na plakacie, który promował ClubcardPlus widniała Mel B (w wersji z 1997 roku) i informacja „Zatrzymaj się. Za 7,99 funtów dostajesz 10 procent rabatu od dwóch dużych zakupów miesięcznie". Tesco grało tu tekstem piosenki Spice Girls „Stop".

Gwiazda początkowo zareagowała na reklamę zamieszczając na Instagramie post, w którym domagała się od prezesa Tesco, by się z nią skontaktował. W związku z tym Tesco zadeklarowało wycofanie reklamy, choć miało, niezależnie od samopoczucia Mel B, prawo do wykorzystania zdjęcia, które zostało legalnie zakupione. Co Mel B potwierdziła w późniejszym wpisie na Instagramie.

Okazuje się, że cała „afera" miała wynikać z braku precyzji w przepływie informacji. Mel B była najwyraźniej przekonana, że bierze udział w kampanii pomagającej ofiarom przemocy domowej organizacji Women's Aid w zdobyciu pieniędzy po niedawnych cięciach w dotacjach na działalność. Tymczasem zamiast tego okazało się, że wystąpiła w reklamie.

- Nastąpiło nieporozumienie między niektórymi stronami, które się tym zajmowały, na szczęście Tesco okazało się być wspaniałe – zachwycała się ostatecznym rezultatem Mel B.

Z wpisów piosenkarki wynika, że Tesco zaoferowało hojną donację na rzecz Women's Aid. Samo Tesco poinformowało, że choć było „zachwycone" możliwością wykorzystania wizerunku Mel B w kampanii, to uznało za ważniejsze jej samopoczucie. ClubcardPlus reklamowane jest teraz przez duet komików Morecambe and Wise oraz innych celebrytów.

Kilka dni temu w ramach kampanii reklamowej Tesco pojawiła się reklama ze zdjęciem Mel B, gwiazdy popularnego na przełomie wieków zespołu Spice Girls. Na plakacie, który promował ClubcardPlus widniała Mel B (w wersji z 1997 roku) i informacja „Zatrzymaj się. Za 7,99 funtów dostajesz 10 procent rabatu od dwóch dużych zakupów miesięcznie". Tesco grało tu tekstem piosenki Spice Girls „Stop".

Gwiazda początkowo zareagowała na reklamę zamieszczając na Instagramie post, w którym domagała się od prezesa Tesco, by się z nią skontaktował. W związku z tym Tesco zadeklarowało wycofanie reklamy, choć miało, niezależnie od samopoczucia Mel B, prawo do wykorzystania zdjęcia, które zostało legalnie zakupione. Co Mel B potwierdziła w późniejszym wpisie na Instagramie.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Handel
Biedronka atakuje Lidla w walce o VAT. Kto zamrozi więcej cen?
Handel
Właściciel Milki troszczy się o Rosjan. „Nie możemy przestać dostarczać żywności”
Handel
LPP: nie handlujemy w Rosji od dwóch lat, ale wciąż zarabialiśmy
Handel
Krótsze godziny otwarcia sklepów w Wielką Sobotę. Gdzie zrobić zakupy w Wielkanoc?
Handel
Właściciel Sinsay i Reserved z rekordowymi wynikami. Nowe dane o sprzedaży w Rosji