Reklama

Nowa wojna na ceny w sieci

Aby przetrwać, już nawet tanie centra handlowe, tzw. outlety, muszą wchodzić z ofertą do internetu.

Aktualizacja: 20.09.2017 07:12 Publikacja: 19.09.2017 19:33

Nowa wojna na ceny w sieci

Foto: Fotolia

Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita", największy sklep odzieżowy w Europie, czyli Zalando, uruchamia w Polsce nową platformę Zalando Lounge. To rodzaj klubu zakupowego i outletu – krótkie oferty, codziennie nowe, i jeszcze niższe ceny, o nawet 80 proc. od wyjściowych.

– Usługę wprowadziliśmy testowo w Polsce kilka dni temu. To 12. rynek, na którym działamy, i mamy ambitne plany jej rozwoju. To krok w budowie dużej platformy – mówi Artur Suligowski, country manager Zalando Lounge Polska. – Mamy w ofercie 2,5 tys. marek, zarówno premium, jak i z innych półek cenowych. Udostępniamy klientom pięć–osiem kampanii dziennie – informuje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama