Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa wojna na ceny w sieci

Aby przetrwać, już nawet tanie centra handlowe, tzw. outlety, muszą wchodzić z ofertą do internetu.

Aktualizacja: 20.09.2017 07:12 Publikacja: 19.09.2017 19:33

Nowa wojna na ceny w sieci

Foto: Fotolia

Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita", największy sklep odzieżowy w Europie, czyli Zalando, uruchamia w Polsce nową platformę Zalando Lounge. To rodzaj klubu zakupowego i outletu – krótkie oferty, codziennie nowe, i jeszcze niższe ceny, o nawet 80 proc. od wyjściowych.

– Usługę wprowadziliśmy testowo w Polsce kilka dni temu. To 12. rynek, na którym działamy, i mamy ambitne plany jej rozwoju. To krok w budowie dużej platformy – mówi Artur Suligowski, country manager Zalando Lounge Polska. – Mamy w ofercie 2,5 tys. marek, zarówno premium, jak i z innych półek cenowych. Udostępniamy klientom pięć–osiem kampanii dziennie – informuje.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama