Reklama

Inwestorzy są wściekli. Trwa awaria usług BM mBanku

Inwestorzy giełdowi, którzy korzystają z usług BM mBanku, znowu przeżywają ciężkie chwilę. Wciąż bowiem są problemy z dostępem do systemu maklerskiego.

Aktualizacja: 22.12.2020 12:03 Publikacja: 22.12.2020 10:01

Inwestorzy są wściekli. Trwa awaria usług BM mBanku

Foto: Bloomberg

„Aplikacja mobilna jest niedostępna. Działają eMakler i mInwestor. Cały czas pracujemy nad przywróceniem dostępu do apki mobilnej” – tak jeszcze o godz. 8 brzmiał komunikat BM mBanku.

Na stronie internetowej też pojawiła się informacja, że można zalogować się do serwisu mInwestor, a aplikacja mobilna jest niedostępna. Zdenerwowani inwestorzy wskazują jednak, że problem dotyczy nie tylko aplikacji mobilnej. Kłopot jest także z dostępem do platform webowych, przez co składanie zleceń jest utrudnione, a w niektórych przypadkach wręcz niemożliwe. Podobne problemy pojawiały się już wczoraj.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Giełda
Dolar na łopatkach, złoty na tym korzysta
Giełda
Polskie akcje wróciły do łask
Giełda
Gaza znika, giełda w Izraelu kwitnie
Giełda
Rosyjskie drony nad Polską. Tak zareagowała giełda, złoty i obligacje
Giełda
Małe spółki wracają do gry. Jakie mają atuty?
Reklama
Reklama