Reklama
Rozwiń

Inwestorzy są wściekli. Trwa awaria usług BM mBanku

Inwestorzy giełdowi, którzy korzystają z usług BM mBanku, znowu przeżywają ciężkie chwilę. Wciąż bowiem są problemy z dostępem do systemu maklerskiego.

Aktualizacja: 22.12.2020 12:03 Publikacja: 22.12.2020 10:01

Inwestorzy są wściekli. Trwa awaria usług BM mBanku

Foto: Bloomberg

„Aplikacja mobilna jest niedostępna. Działają eMakler i mInwestor. Cały czas pracujemy nad przywróceniem dostępu do apki mobilnej” – tak jeszcze o godz. 8 brzmiał komunikat BM mBanku.

Na stronie internetowej też pojawiła się informacja, że można zalogować się do serwisu mInwestor, a aplikacja mobilna jest niedostępna. Zdenerwowani inwestorzy wskazują jednak, że problem dotyczy nie tylko aplikacji mobilnej. Kłopot jest także z dostępem do platform webowych, przez co składanie zleceń jest utrudnione, a w niektórych przypadkach wręcz niemożliwe. Podobne problemy pojawiały się już wczoraj.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Giełda
WIG20 z trudem brnie na nowe szczyty
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Giełda
Rynek kapitałowy dzięki innowacyjnym spółkom może wrzucić wyższy bieg
Giełda
Rynek nie przejął się listami Trumpa w sprawie ceł
Giełda
Spokojny początek tygodnia na GPW
Giełda
Mniej na sponsoring i cele społeczne. Spółki z WIG20 ograniczają wydatki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama