Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Zbigniew Lazar: Zmiana wizerunku nie zmieni reputacji firmy

- Barack Obama użył słów „szminka na śwince", które oznaczają, że jeśli nie zmienimy rzeczywistości, to bez względu na to, ile szminki położymy na świnkę, ona i tak świnką pozostanie – mówił Zbigniew Lazar, prezes Modern Corp., specjalista od wizerunku

Aktualizacja: 19.05.2016 14:00 Publikacja: 19.05.2016 13:30

#RZECZoBIZNESIE: Zbigniew Lazar: Zmiana wizerunku nie zmieni reputacji firmy

Foto: Rzeczpospolita

Co można zrobić, gdy wyniki firm gwałtownie spadają?

- Wtedy jest już właściwie za późno. Trzeba o tym myśleć wcześniej. Błędem jest też to, że koncentrujemy się na rzeczach powierzchownych. Mimo zmiany wizerunku nie zmieni się reputacja. Przywiązujemy do niej zbyt małą wagę – stwierdził Zbigniew Lazar, prezes Modern Corp., specjalista od wizerunku.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama