- 2015 r. był pierwszym, w którym stadion wyszedł na plus. Mogę poinformować, że wynik finansowy to 2,1 mln zł na plusie - powiedział Jakub Opara, prezes zarządu PL.2012+ wskazując, że bieżący rok będzie jeszcze lepszy.
Pytanie tylko, czy dobry wynik finansowy nie jest wyłącznie zasługą pozyskania sponsora tytularnego, którym została spółka PGE. Czy Narodowy potrzebuje sponsora?
- Większość aren posiada sponsora tytularnego i jest to pewny światowy standard. Posiadanie sponsora tytularnego to określone profity i faktem jest, że znalezienie partnera znacznie poprawiło nasze wyniki – mówił.
Znalezienie sponsora nie wystarczy jednak, by inwestycja taka jak PGE Narodowy przynosiła zyski. Jak wyglądają plany spółki na najbliższy czas?
- Plany są bardzo szerokie. W najbliższym czasie planowanych jest wiele imprez sportowych. później mamy m.in. szczyt NATO w Warszawie oraz koncerty m.in. Rhianny. Jesień to dwa mecze polskiej reprezentacji. To oczywiście nie wszystko, ale nie wszystkim mogę dzisiaj mówić, gdyż negocjacje cały zaś trwają – wyjaśniał Opara.