Biznesowe studia MBA wprowadzają absolwentów na coraz wyższy poziom – zdobycie aktualnej wiedzy dotyczącej zarządzania firmą czy światowych trendów gospodarczych, nawiązanie cennych kontaktów, pozwala słuchaczom odnaleźć się w wymagających biznesowych realiach. Czy dzisiejszy menedżer skorzysta z dziś zdobytych umiejętności, także w przyszłości?
Tomasz Ludwicki: Świat bardzo szybko się zmienia, ale jedno jest pewne – dobry menedżer potrzebuje i zawsze będzie potrzebował solidnego wykształcenia. Za kilkanaście lat, na pewno pojawią się nowe obszary, które będą wymagały zgłębienia wiedzy. Już dziś niektóre uczelnie co roku wprowadzają nowości, modyfikują tematy zajęć. Na UW mamy inną filozofię. W programie Executive MBA@UW stosuje się strategię stopniowych zmian, a nie rewolucji. Dzięki temu można z jednej strony zachować strukturę zajęć dobrego amerykańskiego MBA, a z drugiej dostosować ofertę do potrzeb studentów. Od każdego wykładowcy oczekuje się, że zapozna swoich słuchaczy z gorącymi nowinkami w danej dziedzinie, bez konieczności tworzenia nowych zagadnień w programie.