Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 23.10.2018 11:20 Publikacja: 23.10.2018 11:13
Patryk Jaki, kandydat Zjednoczonej Prawicy na prezydenta Warszawy
Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko
Prawo i Sprawiedliwość nie oszczędzało w tym roku na kampanii wyborczej do samorządów. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, komitet wyborczy partii wydał na spoty w telewizji aż 2,55 mln zł. Można je było oglądać w TVP 1, TVP Info, Polsacie i na regionalnej stacji NTL Radomsko, która wchodzi w skład Grupy TVN.
Czytaj także: Warszawa: miliardowe koszty obietnic wyborczych
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas