Prawo i Sprawiedliwość nie oszczędzało w tym roku na kampanii wyborczej do samorządów. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, komitet wyborczy partii wydał na spoty w telewizji aż 2,55 mln zł. Można je było oglądać w TVP 1, TVP Info, Polsacie i na regionalnej stacji NTL Radomsko, która wchodzi w skład Grupy TVN.

Czytaj także: Warszawa: miliardowe koszty obietnic wyborczych 

Kolejne partie zostały pod tym względem znacząco w tyle. Komitet wyborczy Wolności w Samorządzie poświęcił na reklamy w telewizji 726,4 tys. zł, które były emitowane tylko w Polsacie i Polsat News. Koalicja Obywatelska wydała natomiast 331,1 tys. zł na spoty w Polsacie i TVN - ponad siedem razy mniej od swojego głównego rywala.

Jacek Wojciechowicz Akcja Warszawa przeznaczył na telewizyjne spoty 201,3 tys. zł (spoty w TVN 24), PSL - 115 tys. zł (TVP 1, TVP Info, TVN 24), Z Dutkiewiczem dla Dolnego Śląska - 22,7 tys. zł (TVN 24), a Wolni i Solidarni - 3,3 tys. zł (TVS).