Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.04.2018 12:00 Publikacja: 27.04.2018 12:00
Foto: Bloomberg
Skala przedsięwzięcia jest niemała. Tylko w 2017 r. polska sieć wydała do zakupionych produktów 27 milionów jednorazowych noży, widelców i łyżeczek. Zmiana materiału, z których wykonywane są sztućce, jest elementem szerszych planów ogłoszonych w styczniu tego roku. Firma zapowiedziała wtedy, że poprzez zmianę opakowań swoich produktów chce znacznie ograniczyć ilości produkowanych odpadów.
- Chcemy wykorzystać skalę swojej działalności do uzyskania pozytywnego wpływu na środowisko - wyjaśnia Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Microsoft zwolni około 9000 pracowników. Ta zmiana dotknie około 4 proc. globalnej siły roboczej spółki w różnyc...
Del Monte Foods, 138-letnia firma najlepiej znana z konserwowanych owoców i warzyw, ogłosiła upadłość i poszukuj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas