Gość tłumaczył, że jego firma wspomaga przedsiębiorstwa w monetyzacji danych.
- Wiele firm od kilkunastu lat wdraża Big Data, czyli gromadzi wielkie zbiory danych i przetwarza je w swoich systemach. Niestety nie każda firma radzi sobie z tym, żeby te dane zmonetyzować, czyli przekształcić zbiory danych w realne pieniądze - mówił Brach.
Wyjaśnił, że chodzi o wykorzystanie danych do zbudowania większej wiedzy na temat swoich oraz potencjalnych klientów i przełożyć to na bardziej skuteczne procesy wewnątrz przedsiębiorstwa.
- Stworzenie pełnego obrazu klienta jest wysłuchaniem potrzeb tych osób. W wielu systemach gromadzimy różnego rodzaju dane. Zbierając je w jedno miejsce jesteśmy w stanie lepiej spersonalizować ofertę produktów i np. zadzwonić do konkretnej osoby, nie z przypadkową ofertą, tylko adresującą jego potrzeby. W tym pomagamy przedsiębiorstwom – mówił.