Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Paweł Brach: Dane o klientach to realne pieniądze

Tylko ok. 18 proc. polskich firm wykorzystuje właściwie dane, które gromadzi we własnych systemach – mówi Paweł Brach, wiceprezes TogetherData, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 12.07.2017 17:08 Publikacja: 12.07.2017 14:16

#RZECZoBIZNESIE: Paweł Brach: Dane o klientach to realne pieniądze

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że jego firma wspomaga przedsiębiorstwa w monetyzacji danych.

- Wiele firm od kilkunastu lat wdraża Big Data, czyli gromadzi wielkie zbiory danych i przetwarza je w swoich systemach. Niestety nie każda firma radzi sobie z tym, żeby te dane zmonetyzować, czyli przekształcić zbiory danych w realne pieniądze - mówił Brach.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Bielik zyskuje potężnych sponsorów. Polska AI idzie za granicę
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
InPost został mecenasem polskiej sztucznej inteligencji Bielik.ai
Biznes
Szwecja dostarczy okręty Polsce, podwyżki podatków w UK i Google kontra Nvidia
Biznes
Magdalena Sobkowiak-Czarnecka: Musimy stać się liderem przemysłu obronnego
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
AfD dzieli przedsiębiorców. Rossmann opuszcza organizację branżową w ramach protestu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama