Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Paweł Brach: Dane o klientach to realne pieniądze

Tylko ok. 18 proc. polskich firm wykorzystuje właściwie dane, które gromadzi we własnych systemach – mówi Paweł Brach, wiceprezes TogetherData, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 12.07.2017 17:08 Publikacja: 12.07.2017 14:16

#RZECZoBIZNESIE: Paweł Brach: Dane o klientach to realne pieniądze

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że jego firma wspomaga przedsiębiorstwa w monetyzacji danych.

- Wiele firm od kilkunastu lat wdraża Big Data, czyli gromadzi wielkie zbiory danych i przetwarza je w swoich systemach. Niestety nie każda firma radzi sobie z tym, żeby te dane zmonetyzować, czyli przekształcić zbiory danych w realne pieniądze - mówił Brach.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Nvidia zaskakuje Wall Street – akcje rosły po publikacji raportu
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Biznes
Dopłaty do elektryków na wyczerpaniu, spór o Nexperię, uproszczenia przepisów AI
Biznes
Co myślimy o systemie kaucyjnym? Nowe badanie
Biznes
Kreml ma nowego terrorystę. Były szef Jukosu na czarnej liście
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama