Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.10.2018 18:08 Publikacja: 26.10.2018 14:44
Foto: spółka
W piątek w okolicach południa klienci PKO Banku Polskiego zaczęli skarżyć się na awarię systemu bankowości elektronicznej i mobilnej, problemy z logowaniem i realizacją transakcji. Nie działały serwis iPKO i aplikacja IKO.
PKO BP na swoim profilu na Facebooku przyznał, że faktycznie są problemy. "Szanowni Państwo, informujemy, że obecnie z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia" – można było przeczytać wtedy w oświadczeniu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Sąd Najwyższy w USA nie rozpatrzy apelacji rosyjskiego Sbierbanku o oddalenie pozwu obywateli amerykańskich wobe...
Przed nami jedno z bardziej emocjonujących posiedzeń Rady Polityki Pieniężnej w ostatnim czasie. W prognozach, c...
Citibank, przed wojną Putina jeden z 20 największych pod względem aktywów banków Rosji, kończy działalność w tym...
Chcemy znacznie bardziej „zlokalizować” nasze działania w Polsce, bo widzimy tu popyt. Zatem będą kolejne inwest...
„Za podatkowe aberracje rządu zapłacą rodziny” – zaznacza Fundacja FOR. To odpowiedź ekonomistów na stwierdzenie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas