Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 30.11.2019 22:14 Publikacja: 28.11.2019 00:01
W tych placówkach, w których doświadczenia w leczeniu są dobre, pacjenci lepiej oceniają swoje zdrowie prof. Dorota Cianciara CMKP
Foto: ROBERT GARDZI?SKI
Pacjenci i ich opiekunowie czują, że w procesie leczenia ich głos nie jest uwzględniany w podejmowanych decyzjach Piotr Kuskowski Siemens Healthineers
Foto: ROBERT GARDZI?SKI
Pacjent chciałby być pod opieką od chwili postawienia diagnozy do czasu wdrożenia odpowiedniego leczenia Marzanna Bieńkowska RPP
Foto: ROBERT GARDZI?SKI
Mówi się, że przysłowiowy doktor Google jest złem, ale pacjent, który czeka na specjalistę, próbuje sobie jakoś radzić Magdalena Kołodziej Fundacja my pacjenci
Foto: ROBERT GARDZI?SKI
W trosce o pacjenta prowadzimy ciągłe rozmowy i szkolenia z kadrą (i to różnego szczebla) w zakresie umiejętności interpersonalnych Krystyna Futyma Poliklinika MSWiA Olsztyn
Foto: ROBERT GARDZI?SKI
Na kanwie własnych doświadczeń stwierdziliśmy, że trzeba organizować taką opiekę, jakiej sami oczekujemy, będąc w szpitalu Jakub Kraszewski UCK w Gdańsku
Foto: ROBERT GARDZI?SKI
Chcielibyśmy odejść od wizerunku NFZ, tego słynnego bankomatu, w stronę strażnika interesu pacjenta Paweł Kikosicki NFZ
Foto: ROBERT GARDZI?SKI
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Doświadczenia pacjenta, jego opiekuna, a także koncepcja patient experience w Polsce to główne tematy debaty zorganizowanej 25 października w siedzibie „Rzeczpospolitej". Punktem wyjścia do dyskusji była diagnoza doświadczeń użytkowników systemu ochrony zdrowia, zawarta w pierwszym w Polsce raporcie badawczym stworzonym przez firmę Siemens Healthineers, „Doświadczenia pacjenta w Polsce".
W debacie udział wzięli: zastępca dyrektora Departamentu Postępowań Wyjaśniających w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta Marzanna Bieńkowska, wiceprezes zarządu Fundacji My Pacjenci Magdalena Kołodziej, prof. Dorota Cianciara z Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego, Piotr Kuskowski, szef komunikacji Siemens Healthineers, Krystyna Futyma, dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, Jakub Kraszewski, dyrektor Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku, a także Paweł Kikosicki, dyrektor Departamentu Obsługi Pacjenta, Narodowy Fundusz Zdrowia. Debatę prowadziła Małgorzata Kaferska-Łysek z „Rzeczpospolitej".
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Europejska konkurencyjność w sektorze life science jest w krytycznym punkcie. Europa może stać się konsumentem,...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Coraz częściej mówi się o kobietach, które w dorosłym życiu odkrywają u siebie ADHD. Jak wyjaśnia Sylwia Włodarc...
Choć przez lata ADHD kojarzono głównie z nadpobudliwymi chłopcami, dziś coraz częściej mówi się o dorosłych – zw...
Resort zdrowia rozważa likwidację możliwości wykonywania zawodu lekarza na terenie Polski przez medyków z Ukrain...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Od ponad 20 lat Forum Rynku Zdrowia gromadzi decydentów, ekspertów, menedżerów i przedstawicieli środowisk pacje...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas