Reklama
Rozwiń

Marketing, szczepionki i klauzula sumienia

Polscy lekarze z całego świata spotkają się w Warszawie, by omówić ważne dla środowiska medycznego kwestie.

Aktualizacja: 23.05.2016 19:48 Publikacja: 23.05.2016 17:58

Marketing, szczepionki i klauzula sumienia

Foto: 123RF

Już po raz dziewiąty odbędzie się Kongres Polonii Medycznej. Impreza połączona jest z II Światowym Zjazdem Lekarzy Polskich i weźmie w niej udział ponad 1000 ekspertów. Tematów obrad będzie wiele, niektóre budzące spore emocje, np. klauzula sumienia lub ruchy antyszczepionkowe. Zebrani będą też dyskutować nad coraz potężniejszą rolą marketingu w medycynie i postarają się wskazać pozytywne i negatywne strony tego zjawiska.

Dzięki obecności lekarzy z całego świata podczas kongresu będzie możliwe zastanowienie się nad wadami i zaletami różnych systemów opieki medycznej, nad tym, z jakich wzorców w jakich dziedzinach najlepiej czerpać inspirację.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Zdrowie
Wyzwania dla zdrowia publicznego
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Zdrowie
Podwyżki dla lekarzy i pracowników ochrony zdrowia. Ministerstwo Zdrowia odkrywa karty
Zdrowie
Otyłość wyzwaniem cywilizacyjnym XXI wieku
Materiał Promocyjny
Kolacja i odchudzanie – fakty i mity o ostatnim posiłku dnia
Zdrowie
Unijny komisarz ds. zdrowia: Unia Europejska i USA są od siebie mocno zależne