Reklama

Marketing, szczepionki i klauzula sumienia

Polscy lekarze z całego świata spotkają się w Warszawie, by omówić ważne dla środowiska medycznego kwestie.

Aktualizacja: 23.05.2016 19:48 Publikacja: 23.05.2016 17:58

Marketing, szczepionki i klauzula sumienia

Foto: 123RF

Już po raz dziewiąty odbędzie się Kongres Polonii Medycznej. Impreza połączona jest z II Światowym Zjazdem Lekarzy Polskich i weźmie w niej udział ponad 1000 ekspertów. Tematów obrad będzie wiele, niektóre budzące spore emocje, np. klauzula sumienia lub ruchy antyszczepionkowe. Zebrani będą też dyskutować nad coraz potężniejszą rolą marketingu w medycynie i postarają się wskazać pozytywne i negatywne strony tego zjawiska.

Dzięki obecności lekarzy z całego świata podczas kongresu będzie możliwe zastanowienie się nad wadami i zaletami różnych systemów opieki medycznej, nad tym, z jakich wzorców w jakich dziedzinach najlepiej czerpać inspirację.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Materiał Promocyjny
Jak nowoczesne aparaty słuchowe marki Signia mogą ułatwić komunikację na wakacyjnym wyjeździe?
Zdrowie
Nowa nadzieja dla chorych na cukrzycę. Naukowcy dokonali nowatorskiego przeszczepu
Zdrowie
Różnorodność, jakość, technologia – przepis Futuremed na skuteczną telemedycynę
Zdrowie
Programy wczesnego wykrywania raka płuca to szansa dla chorych
Zdrowie
Nowe wytyczne dla pacjentów onkologicznych. Ważny apel do osób palących papierosy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama