– W przypadku Mini design jest niezwykle ważny. Zdajmy sobie sprawę z tego, że model ten jest autem kultowym, a jego projekt stawiany jest za wzór udanego stylu. Najnowsze wcielenie Mini nie zrywa więc z wizerunkiem marki – mówi Katarzyna Gospodarek z BMW Group.
Miłośnicy Mini znajdą w najnowszym modelu rozwiązania nawiązujące do projektów sprzed lat. Są to między innymi sześciokątne wloty powietrza, lampy otoczone grubą chromowaną ramką, charakterystyczne kierunkowskazy oraz typowe, czarne elementy w dolnym wykończeniu karoserii.
Istotną kwestią, o którą zadbali projektanci trzeciej generacji Mini, jest możliwość indywidualizacji auta.
– Fani marki cenią sobie nie tylko frajdę z jazdy, którą zapewnia samochód, lecz także dostosowanie jego wyglądu do własnych upodobań, charakteru i osobowości – uważa Katarzyna Gospodarek. – Dostępna gama kolorów nadwozia została wzbogacona o pięć nowych odcieni, można też dobrać poszczególne akcenty kolorystycznych wewnątrz pojazdu - dodaje Gospodarek.