Aktualizacja: 19.07.2015 23:19 Publikacja: 19.07.2015 23:11
Foto: YouTube
W piątek opublikowano pierwszy spot. Minutowe nagranie przedstawia dwoje nastolatków, którzy spędzają czas pod blokiem. Podchodzi do niech zakapturzony mężczyzna, który proponuje sprzedaż "towaru". "Powaliło cię? Oddalam to pytanie" - odpowiada jeden z nastolatków. Po chwili w tle pojawiają się funkcjnariusze policji, którzy zatrzymują dilera i odjeżdżają z nim radiowozem. Czytaj więcej
Przedstawiciele Głównego Inspektoratu Sanitarnego powiedzieli, że materiał tworzono trzy godziny, a koszt produkcji wyniósł 3210zł. Marek Posobkiewicz, p.o. Głównego Inspektora Sanitarnego powiedział, że mimo spadającej krytyki, jest zadowolony z efektu.
O czym dzisiaj rozmawialiśmy? Zapraszamy do obejrzenia najciekawszych fragmentów programu #RZECZo...
Wyobraź sobie ogród, który nie tylko wygląda pięknie, ale też staje się Twoją prywatną oazą spokoju. Miejsce, w...
Prezydentura Trumpa w czasie wojny w Ukrainie to dla Unii Europejskiej równanie z dwoma niewiadomymi. Pierwszy k...
Komentuje Tomasz Krzyżak z działu krajowego „Rzeczpospolitej”.
Serwis GoWork.pl to coś więcej niż tylko portal z ofertami pracy. Strona oferuje bowiem dużo szerszy zakres funk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas