Reklama
Rozwiń

Firmy ceniące wartości będą coraz bardziej atrakcyjne dla pracowników

Osoby młode są bardziej niż pozostałe pokolenia zaangażowane w różne akcje prośrodowiskowe.

Publikacja: 09.03.2020 20:00

Uczestnicy debaty zastanawiali się jak pracowniczy wymiar CSR wygląda w polskich firmach i gdzie jes

Uczestnicy debaty zastanawiali się jak pracowniczy wymiar CSR wygląda w polskich firmach i gdzie jest największe pole do popraw

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Jak pracowniczy wymiar CSR wygląda w polskich firmach, gdzie jest największe pole do poprawy? Jak równoważyć interes biznesowy, np. potrzebę elastyczności zatrudnienia z potrzebami ludzi, którzy wolą stabilne formy zatrudnienia? Odpowiedzi na te pytania szukali uczestnicy debaty „CSR ważny nie tylko dla młodych".

Z badań firm doradczych wynika, że to głównie młode pokolenia, które już niedługo zdominują rynek pracy, zwracają uwagę na odpowiedzialność społeczną firm. Nasza debata pokazała jednak, że CSR jest ważny dla wszystkich generacji.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Wydarzenia Gospodarcze
Banki mogą pomóc w zakupach obronnych
Wydarzenia Gospodarcze
Rola BGK w finansowaniu obronności będzie rosła
Wydarzenia Gospodarcze
Największe ryzyko cyberataków dotyczy dziś sektora bankowego
Wydarzenia Gospodarcze
Gaz może dać nam bezpieczeństwo
Wydarzenia Gospodarcze
Ubezpieczyciele muszą chronić przed cyberatakami