Firmy ceniące wartości będą coraz bardziej atrakcyjne dla pracowników

Osoby młode są bardziej niż pozostałe pokolenia zaangażowane w różne akcje prośrodowiskowe.

Publikacja: 09.03.2020 20:00

Uczestnicy debaty zastanawiali się jak pracowniczy wymiar CSR wygląda w polskich firmach i gdzie jes

Uczestnicy debaty zastanawiali się jak pracowniczy wymiar CSR wygląda w polskich firmach i gdzie jest największe pole do popraw

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Jak pracowniczy wymiar CSR wygląda w polskich firmach, gdzie jest największe pole do poprawy? Jak równoważyć interes biznesowy, np. potrzebę elastyczności zatrudnienia z potrzebami ludzi, którzy wolą stabilne formy zatrudnienia? Odpowiedzi na te pytania szukali uczestnicy debaty „CSR ważny nie tylko dla młodych".

Z badań firm doradczych wynika, że to głównie młode pokolenia, które już niedługo zdominują rynek pracy, zwracają uwagę na odpowiedzialność społeczną firm. Nasza debata pokazała jednak, że CSR jest ważny dla wszystkich generacji.

Pozostało 96% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Materiał partnera
Kluczowa jest dostępność naszych usług
Europejski Kongres Finansowy
Tadeusz Białek: Chcemy zmiany podstawy opodatkowania sektora
Europejski Kongres Finansowy
Artur Głembocki: Ze sztuczną inteligencją jesteśmy w komitywie od lat
Europejski Kongres Finansowy
Obraz gospodarki: różowy czy nie?
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Europejski Kongres Finansowy
Jak podtrzymać i umocnić sukces