Rodzinny nos do kosmetyków

Soszyńscy od dwóch pokoleń rozwijają firmy, które stają się regionalnymi potentatami branży.

Publikacja: 20.08.2015 22:00

Właściciele firmy Oceanic: Dorota i Wojciech Soszyńscy, przygotowują córkę Nicole do roli ich partne

Właściciele firmy Oceanic: Dorota i Wojciech Soszyńscy, przygotowują córkę Nicole do roli ich partnera w rodzinnym biznesie kosmetycznym

Foto: materiały prasowe

Ignacy Zenon Soszyński zbudował swój biznes kosmetyczny, bazując na olejkach aromatycznych i perfumach. W latach 80. XX wieku stał się największym prywatnym przedsiębiorcą w dawnym bloku wschodnim.

To paradoks, że jego syn Wojciech Soszyński postawił na kosmetyki bezzapachowe – dla osób z alergiami i wrażliwą skórą. Wraz z żoną Dorotą zbudował firmę, która jest największym producentem tych preparatów w Europie Środkowo-Wschodniej.

Pozostało 95% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Wydarzenia Gospodarcze
Zarządzanie różnorodnością – DEI jako wyzwanie i klucz do sukcesu nowoczesnych organizacji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Wydarzenia Gospodarcze
Czy polska prezydencja w Unii Europejskiej to czas na rozpoczęcie debaty o kosztach zrównoważonej transformacji? Dyskusja w świetle raportu Mario Draghi’ego.
Wydarzenia Gospodarcze
Bezpieczeństwo lekowe - filar gwarantujący stabilność europejskiej gospodarki
Wydarzenia Gospodarcze
CSRD, CSDDD, Atestacja. Na jakim etapie jesteśmy?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Wydarzenia Gospodarcze
Transformacja biznesu w całym łańcuchu wartości – dobre praktyki