Promocja gospodarki wspiera polski eksport

W rozwijaniu ekspansji eksportowej polskich firm ważną rolę odgrywa promocja gospodarcza.

Publikacja: 04.03.2016 16:27

Promocja gospodarki wspiera polski eksport

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

Z jednej strony, ma pokazać potencjał ekonomiczny Polski i ofertę polskiej gospodarki. Z drugiej - przeciera szlaki dla przedsiębiorców. - Eksport jest gałęzią, która ma strategiczne znaczenie dla każdej gospodarki. Dlatego też na całym świecie działalność eksportowa jest wspierana z najwyższego poziomu i w ramach środków publicznych – twierdzi Robert Antczak, dyrektor Sprzedaży Produktów Bankowości Korporacyjnej Banku Zachodniego WBK.

Działania promocyjne realizowane przez państwo do tej pory koncentrowane była na rynkach o dużym potencjale. Należą do nich Kanada, Brazylia, Algieria, Turcja, Kazachstan, Meksyk oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie. Duże znaczenie ma program Go Africa, podobnie jak mający ułatwiać wstęp na rynek chiński program Go China.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Wydarzenia Gospodarcze
W Katowicach w rolach głównych: bezpieczeństwo, energia, technologie
Wydarzenia Gospodarcze
Shape Tomorrow Today: Jak liderzy biznesu rewolucjonizują firmy w erze AI
Wydarzenia Gospodarcze
8-9 kwietnia br. odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
Wydarzenia Gospodarcze
W Kielcach o roli gazownictwa w zmieniającej się energetyce
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Wydarzenia Gospodarcze
OZE – nowe moce, które potrzebują wsparcia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne