Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.03.2016 14:26 Publikacja: 12.03.2016 14:26
Foto: Fotorzepa/Magda Starowieyska
- Obuwie i galanteria skórzana to klasyczny przykład eksportu po polsku: projekt i jakość wykonania są pierwszorzędne, nie odbiegają nawet w najmniejszym stopniu od oferty światowych producentów czy domów mody. Jednocześnie ceny, dzięki niższym kosztom produkcji, są bardzo konkurencyjne – mówi Robert Antczak, dyrektor Sprzedaży Produktów Bankowości Korporacyjnej Banku Zachodniego WBK.
Przykładów udanej ekspansji zagranicznej polskich producentów jest wiele. Jednym z nim jest CCC. Firma wywodząca się z Polkowic należy do największych producentów obuwia w Europie. Sieć sprzedaży stanowią salony własne w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Niemczech, na Słowacji, w Austrii, w Chorwacji, w Słowenii, w Turcji i Bułgarii. Do tego dochodzą salony franczyzowe w Rosji, na Łotwie i Litwie, na Ukrainie, w Rumunii oraz w Kazachstanie. W ciągu roku CCC sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych, do których należy marka skórzanego obuwia Lasocki oraz marka obuwia sportowego Sprandi.
O roli aplikacji bankowych w dostępie do usług publicznych i znaczeniu sztucznej inteligencji w ochronie danych...
Musimy zapewnić w Polsce energię po akceptowalnych dla klienta cenach. A gaz w kombinacji z OZE może stworzyć pr...
Polisa, która rekompensuje straty związane z cyberatakami ma przyszłość, będzie zyskiwała na znaczeniu – mówi Ja...
Bałtyk jako wewnętrzne morze NATO czy nowa linia frontu? Uczestnicy Forum Bezpieczeństwa Europy Środkowej i Wsch...
Musimy cały czas z jednej strony oczywiście rozwijać infrastrukturę, modernizować tam, gdzie linie kolejowe są z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas