Reklama

Aleksandra Ślifirska, „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”

W erze powszechnego użycia Twittera i Facebooka oraz w czasach, gdy każdy może nas sfilmować lub sfotografować, dbanie o wizerunek nabiera zupełnie nowego znaczenia.

Aktualizacja: 20.06.2016 23:15 Publikacja: 20.06.2016 20:59

Aleksandra Ślifirska, „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”, PWN

Aleksandra Ślifirska, „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”, PWN

Foto: Rzeczpospolita

Zwłaszcza gdy prowadzi się głośny biznes lub jest się osobą publiczną. Wizerunek takiej osoby tworzy już profilowe zdjęcie na Facebooku. Ale także to, jak wypada w wywiadach, jak współpracuje przy ich powstaniu z mediami, z jakiej strony pokazuje się publicznie w nieuniknionych czasem sytuacjach konfliktowych i jakie wrażenie robi na słuchaczach, gdy wygłasza przemówienie. Wrażenie robi się na drugiej osobie od pierwszej nanosekundy. Aleksandra Ślifirska, dyrektor zarządzająca agencji Kobold Public Relations, przygotowała zestaw wywiadów, które podpowiedzą czytelnikom, jak wpływać na to, jakie to doświadczenie dokładnie będzie. Wypracowanie w sobie cech, które pozwolą zachowywać się w wymienionych sytuacjach spójnie i tak, jak by się chciało wypaść, to ciężka praca.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama