Aleksandra Ślifirska, „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”

W erze powszechnego użycia Twittera i Facebooka oraz w czasach, gdy każdy może nas sfilmować lub sfotografować, dbanie o wizerunek nabiera zupełnie nowego znaczenia.

Aktualizacja: 20.06.2016 23:15 Publikacja: 20.06.2016 20:59

Aleksandra Ślifirska, „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”, PWN

Aleksandra Ślifirska, „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”, PWN

Foto: Rzeczpospolita

Zwłaszcza gdy prowadzi się głośny biznes lub jest się osobą publiczną. Wizerunek takiej osoby tworzy już profilowe zdjęcie na Facebooku. Ale także to, jak wypada w wywiadach, jak współpracuje przy ich powstaniu z mediami, z jakiej strony pokazuje się publicznie w nieuniknionych czasem sytuacjach konfliktowych i jakie wrażenie robi na słuchaczach, gdy wygłasza przemówienie. Wrażenie robi się na drugiej osobie od pierwszej nanosekundy. Aleksandra Ślifirska, dyrektor zarządzająca agencji Kobold Public Relations, przygotowała zestaw wywiadów, które podpowiedzą czytelnikom, jak wpływać na to, jakie to doświadczenie dokładnie będzie. Wypracowanie w sobie cech, które pozwolą zachowywać się w wymienionych sytuacjach spójnie i tak, jak by się chciało wypaść, to ciężka praca.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Rekordowy Kongres Nowej Mobilności 2025: Od elektryfikacji do urbanistyki
Wydarzenia Gospodarcze
Targi Kielce: tu pokazuje się polski przemysł obronny
Wydarzenia Gospodarcze
Banki mogą pomóc w zakupach obronnych
Wydarzenia Gospodarcze
Rola BGK w finansowaniu obronności będzie rosła
Wydarzenia Gospodarcze
Największe ryzyko cyberataków dotyczy dziś sektora bankowego
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama