Aktualizacja: 20.06.2016 23:15 Publikacja: 20.06.2016 20:59
Aleksandra Ślifirska, „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”, PWN
Foto: Rzeczpospolita
Zwłaszcza gdy prowadzi się głośny biznes lub jest się osobą publiczną. Wizerunek takiej osoby tworzy już profilowe zdjęcie na Facebooku. Ale także to, jak wypada w wywiadach, jak współpracuje przy ich powstaniu z mediami, z jakiej strony pokazuje się publicznie w nieuniknionych czasem sytuacjach konfliktowych i jakie wrażenie robi na słuchaczach, gdy wygłasza przemówienie. Wrażenie robi się na drugiej osobie od pierwszej nanosekundy. Aleksandra Ślifirska, dyrektor zarządzająca agencji Kobold Public Relations, przygotowała zestaw wywiadów, które podpowiedzą czytelnikom, jak wpływać na to, jakie to doświadczenie dokładnie będzie. Wypracowanie w sobie cech, które pozwolą zachowywać się w wymienionych sytuacjach spójnie i tak, jak by się chciało wypaść, to ciężka praca.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas