Reklama

„Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów”, Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo

Jak zmobilizować pracowników, którym brakuje pomysłów, którzy są znużeni i wyczerpani, a firma potrzebuje innowacji?

Aktualizacja: 20.06.2016 23:00 Publikacja: 20.06.2016 21:08

„Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów”, Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo Wolters Kluwer

„Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów”, Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo Wolters Kluwer

Foto: Rzeczpospolita

Autorzy książki mają zdecydowaną odpowiedź – pomóc mogą tylko gry biznesowe. Kreatywni ludzie sukcesu najczęściej korzystają z prostych strategii i sposobów na osiąganie swoich celów. To odkrycie spowodowało, że autorzy postanowili zebrać najlepsze praktyki ze szczególnym uwzględnieniem tych stosowanych w Dolinie Krzemowej oraz wielu innowacyjnych spółkach. Opisali zarówno pomysły rozpowszechniane w przekazach ustnych, jak i te zapisane oraz stosowane w wielu wersjach w różnych firmach. Efektem ich pracy jest ponad 80 gier, które pomagają przełamywać bariery, zachęcają do angażowania się i kreatywnego myślenia oraz pomagają organizować pracę w firmie. Zamiast burzy mózgów, gdy trzeba rozwiązać problem, autorzy proponują praktyczne ćwiczenia, które mobilizują do myślenia i pobudzają kreatywność.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama