Aktualizacja: 20.06.2016 23:00 Publikacja: 20.06.2016 21:08
„Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów”, Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo Wolters Kluwer
Foto: Rzeczpospolita
Autorzy książki mają zdecydowaną odpowiedź – pomóc mogą tylko gry biznesowe. Kreatywni ludzie sukcesu najczęściej korzystają z prostych strategii i sposobów na osiąganie swoich celów. To odkrycie spowodowało, że autorzy postanowili zebrać najlepsze praktyki ze szczególnym uwzględnieniem tych stosowanych w Dolinie Krzemowej oraz wielu innowacyjnych spółkach. Opisali zarówno pomysły rozpowszechniane w przekazach ustnych, jak i te zapisane oraz stosowane w wielu wersjach w różnych firmach. Efektem ich pracy jest ponad 80 gier, które pomagają przełamywać bariery, zachęcają do angażowania się i kreatywnego myślenia oraz pomagają organizować pracę w firmie. Zamiast burzy mózgów, gdy trzeba rozwiązać problem, autorzy proponują praktyczne ćwiczenia, które mobilizują do myślenia i pobudzają kreatywność.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas