„Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów”, Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo

Jak zmobilizować pracowników, którym brakuje pomysłów, którzy są znużeni i wyczerpani, a firma potrzebuje innowacji?

Aktualizacja: 20.06.2016 23:00 Publikacja: 20.06.2016 21:08

„Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów”, Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo Wolters Kluwer

„Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów”, Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo Wolters Kluwer

Foto: Rzeczpospolita

Autorzy książki mają zdecydowaną odpowiedź – pomóc mogą tylko gry biznesowe. Kreatywni ludzie sukcesu najczęściej korzystają z prostych strategii i sposobów na osiąganie swoich celów. To odkrycie spowodowało, że autorzy postanowili zebrać najlepsze praktyki ze szczególnym uwzględnieniem tych stosowanych w Dolinie Krzemowej oraz wielu innowacyjnych spółkach. Opisali zarówno pomysły rozpowszechniane w przekazach ustnych, jak i te zapisane oraz stosowane w wielu wersjach w różnych firmach. Efektem ich pracy jest ponad 80 gier, które pomagają przełamywać bariery, zachęcają do angażowania się i kreatywnego myślenia oraz pomagają organizować pracę w firmie. Zamiast burzy mózgów, gdy trzeba rozwiązać problem, autorzy proponują praktyczne ćwiczenia, które mobilizują do myślenia i pobudzają kreatywność.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Rekordowy Kongres Nowej Mobilności 2025: Od elektryfikacji do urbanistyki
Wydarzenia Gospodarcze
Targi Kielce: tu pokazuje się polski przemysł obronny
Wydarzenia Gospodarcze
Banki mogą pomóc w zakupach obronnych
Wydarzenia Gospodarcze
Rola BGK w finansowaniu obronności będzie rosła
Wydarzenia Gospodarcze
Największe ryzyko cyberataków dotyczy dziś sektora bankowego
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama