Reklama

„Technical leadership”, Mariusz Sieraczkiewicz

Kto powinien być szefem zespołu w firmie. Najczęściej zostaje nim doświadczony pracownik.

Aktualizacja: 20.06.2016 23:16 Publikacja: 20.06.2016 21:05

„Technical leadership”, Mariusz Sieraczkiewicz, Helion

„Technical leadership”, Mariusz Sieraczkiewicz, Helion

Foto: Rzeczpospolita

Tak też bywa w branży IT, gdzie programistom np. szefuje też programista, tyle że bardziej doświadczony. To skutek powszechnego przekonania, że liderem zespołu powinien być fachowiec z branży, natomiast zarządzania pracą kolegów można się od kogoś nauczyć. Po to właśnie powstała ta książka. Autor, który od przeszło 11 lat profesjonalnie zajmuje się tworzeniem oprogramowania oraz jako trener i konsultant współpracuje z wieloma zespołami programistycznymi, zwraca uwagę na specyfikę branży i podpowiada, co zrobić, aby na ścieżce swojej kariery nie marnować czasu na działania, które nikomu nic nie dają. Mówi o współpracy, o motywowaniu, o konfliktach i wcielaniu w życie firmy wizji i pomysłów. To długa lista błędów, jakie popełnia lider na progu swojej kariery, zanim przekona się, na czym naprawdę polega jego rola w zespole. Dzięki temu książka może być przydatną pomocą w radzeniu sobie z codziennymi sprawami w firmie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama