Reklama

Polskie firmy podbijają rynki zagraniczne

Dla wielu krajowych MŚP obecność na polskim rynku stanowi nieocenione doświadczenie, dzięki któremu łatwiej radzą sobie za granicą.

Publikacja: 23.05.2017 19:55

Od lewej: Wojciech Romański („Rzeczpospolita”), Tomasz Baran (członek zarządu Polskiego Banku Komórek Macierzystych), Bartłomiej Cymer (dyrektor ds. marketingu w Zortraxie), Łukasz Urban (prezes BioMaximy), Adam Piotrowski (prezes Vigo System).

Foto: Fotorzepa/Borys Skrzyński

Podczas forum przedstawiciele wyróżnionych przez nas firm opowiadali o sposobach na udany biznes. Często zwracali uwagę na zapotrzebowanie na kapitał. Ten można zdobyć np w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. – Do dyspozycji jest ponad 3,5 mld euro, które można przeznaczyć na wdrożenie i realizację przedsięwzięć – szacowała Aneta Zielińska-Sroka z PARP.

Sposób na udany biznes dziś i jutro – doświadczenia, idee, narzędzia

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Od taksówkarza Yellow Cab do komisarza transportu Nowego Jorku: Ydanis Rodriguez wystąpi w Katowicach na KNM 2025
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Wydarzenia Gospodarcze
Kosmos jako narzędzie bezpieczeństwa i odporności systemowej
Reklama
Reklama