Reklama
Rozwiń

Recepta na sukces poza Polską

Tylko około jednej trzeciej firm w Polsce zajmuje się eksportem.

Publikacja: 23.05.2017 19:50

Od lewej: Michał Niewiadomski („Rzeczpospolita”), Arkadiusz Krężel (Impexmetal), Wojciech Warski (So

Od lewej: Michał Niewiadomski („Rzeczpospolita”), Arkadiusz Krężel (Impexmetal), Wojciech Warski (Softex Data), Jacek Szugajew (Bank Gospodarstwa Krajowego), Janusz Władyczak, (KUKE), Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek (Konfederacja Lewiatan).

Foto: Fotorzepa/Borys Skrzyński

 – Wartość aktywów polskich przedsiębiorstw jest około dwa razy niższa niż europejska średnia. Polskich firm często nie stać na zapoznanie się z unijnymi regulacjami – przyznała Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek, główna ekonomistka Konfederacji Lewiatan.

Jej zdaniem sporym problemem dla krajowych MŚP jest brak wiarygodnej marki, który nieraz paraliżuje eksport.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Rekordowy Kongres Nowej Mobilności 2025: Od elektryfikacji do urbanistyki
Wydarzenia Gospodarcze
Targi Kielce: tu pokazuje się polski przemysł obronny
Wydarzenia Gospodarcze
Banki mogą pomóc w zakupach obronnych
Wydarzenia Gospodarcze
Rola BGK w finansowaniu obronności będzie rosła
Wydarzenia Gospodarcze
Największe ryzyko cyberataków dotyczy dziś sektora bankowego
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama