Reklama

Recepta na sukces poza Polską

Tylko około jednej trzeciej firm w Polsce zajmuje się eksportem.

Publikacja: 23.05.2017 19:50

Od lewej: Michał Niewiadomski („Rzeczpospolita”), Arkadiusz Krężel (Impexmetal), Wojciech Warski (So

Od lewej: Michał Niewiadomski („Rzeczpospolita”), Arkadiusz Krężel (Impexmetal), Wojciech Warski (Softex Data), Jacek Szugajew (Bank Gospodarstwa Krajowego), Janusz Władyczak, (KUKE), Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek (Konfederacja Lewiatan).

Foto: Fotorzepa/Borys Skrzyński

 – Wartość aktywów polskich przedsiębiorstw jest około dwa razy niższa niż europejska średnia. Polskich firm często nie stać na zapoznanie się z unijnymi regulacjami – przyznała Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek, główna ekonomistka Konfederacji Lewiatan.

Jej zdaniem sporym problemem dla krajowych MŚP jest brak wiarygodnej marki, który nieraz paraliżuje eksport.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Od taksówkarza Yellow Cab do komisarza transportu Nowego Jorku: Ydanis Rodriguez wystąpi w Katowicach na KNM 2025
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Wydarzenia Gospodarcze
Kosmos jako narzędzie bezpieczeństwa i odporności systemowej
Reklama
Reklama