Reklama

Drogie polisy, słaba ochrona

Prowizje dla sklepu przy sprzedaży ubezpieczeń sprzętu elektronicznego sięgają 70 proc. płaconych przez klienta składek. Za pozostałą kwotę klient otrzymuje ochronę, więc umowy zawierają wiele ograniczeń i zapewniają słabą ochronę.

Publikacja: 22.11.2016 09:53

Drogie polisy, słaba ochrona

Foto: Pixabay

Kot wbiegł pod nogi chłopca niosącego tablet, chłopak nie chciał go nadepnąć i potknął się, upuścił sprzęt, co skończyło się uszkodzeniem. Ojciec chłopca wystąpił o świadczenie z umowy ubezpieczyciela, czyli naprawę tabletu. Ubezpieczyciel odmówił argumentując, że „gdyby nie kot, nie doszłoby do uszkodzenia sprzętu”, a ochroną ubezpieczeniową nie są objęte szkody spowodowane przez zwierzęta. Odwołanie nie przyniosło rezultatu, dopiero interwencja Rzecznika Finansowego sprawiła, że ubezpieczyciel zmienił stanowisko.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama