Aktualizacja: 25.01.2018 09:04 Publikacja: 25.01.2018 09:04
Foto: materiały prasowe
- Zakończyliśmy wszystkie testy z silnikami RR wymagane przed pierwszą dostawą dla Singapore Airlines — poinformował główny inżynier programu B787, Bob Whiittington — ale trzeba będzie jeszcze wykonać trochę testów samolotów napędzanych silnikami GE.
95 proc. elementów największej wersji Dreamlinera jest takie same jak w samolocie średniej wielkości B787-9. Różnice dotyczą systemu kontroli środowiska, jest większy, bo sam samolot jest dłuższy i zabiera więcej pasażerów, oraz podwozia — poinformował Whittington. Pierwszy Dreamliner, najmniejszy B787-8 ma 80 proc. elementów wspólnych z B787-10, ale sprzedaje się gorzej i Boeing zastanawia się nad przystąpieniem do prac nad „nowym samolotem średniej wielkości NMSA" na 220-260 miejsc, plasującym się między B737 i B787-8.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas