Aktualizacja: 01.06.2018 11:29 Publikacja: 01.06.2018 11:27
Foto: Adobe Stock
Brytyjczycy zamierzali zamówić dziesięć dodatkowych A380 po zapewnieniu sobie przez Airbusa kontraktu z Emirates, jego największym klientem, na 36 takich maszyn. Rozmowy jednak wstrzymali - nie podobały im się zwłaszcza opóźnienia w dostawach wąskokadłubowych A320neo. Istnieje możliwość wznowienia tych rozmów później, ale nie ma na razie żadnych konkretów. Rzeczniczka IAG i rzecznik Airbusa odmówili wypowiedzi w tej sprawie.
Dla nowego szefa sprzedaży w Airbusie, Erica Schulza, jest to pierwszy sprawdzian jego zdolności powtórzenia sukcesów poprzednika, Johna Leahy, który w lutym przeszedł na emeryturę po ponad 20 latach pracy w Tuluzie i sprzedaniu samolotów za ponad bilion dolarów.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas