Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.04.2019 19:44 Publikacja: 23.04.2019 17:09
Foto: Bloomberg
Z samolotów Cathay Pacific giną drobiazgi – od małych kubeczków lodów Haagen-Dazs, poprzez buteleczki szampana aż po… sztućce. Wstępne raporty sugerowały winę personelu pokładowego, ale prezes przewoźnika Rupert Hogg nie jest tego wcale taki pewien. Przynajmniej oficjalnie.
- Poważną sprawą jest to, że kwestia kradzieży wcale nie musi być winą załóg – stwierdził w trakcie rozmowy z BBC Radio 4. – Z samolotów lub w którymś momencie łańcucha dostaw znikają drobiazgi takie jak wino.
Poprawa stosunków na linii Waszyngton–Kreml zachęciła Rosjan do ubiegania się o przywrócenie bezpośrednich połąc...
Żeby dostać odszkodowanie za opóźniony lot, pasażer będzie musiał uzbroić się w większą cierpliwość. A za wnoszo...
Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) ostrzega przed poważnymi opóźnieniami tego lata. Szc...
Boeing przygotowuje się do wznowienia eksportu samolotów do Chin. Nowy B737 MAX w barwach Xiamen Airlines odleci...
Nie ma już zgodnego chóru gremialnej krytyki Boeinga ze strony przewoźników. Przez wiele miesięcy narzekali na o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas