Reklama
Rozwiń

Zmiany w programie Miles&More. Lufthansa daje i odbiera

Od 1 stycznia 2021 Grupa Lufthansy, właściciel programu lojalnościowego Miles&More przejdzie głębokie zmiany. Tak jak to było w poprzednich korektach nie wszystkie będą korzystne dla uczestników programu, z którego korzysta także LOT.

Aktualizacja: 17.11.2019 13:12 Publikacja: 17.11.2019 12:19

Zmiany w programie Miles&More. Lufthansa daje i odbiera

Foto: Bloomberg

Właściciel programu przekonuje, że jest inaczej. — Chcemy sprawić, by pasażerowie, którzy często z nami latali zostali docenieni.— przekonuje Markus Binkert, wiceprezes Hub Munich i szef marketingu Lufthansy. Jego zdaniem M&M będzie teraz oferować najbardziej atrakcyjny i najprostszy program lojalnościowy, który odzwierciedla nowoczesną definicję podróży klasą premium.

Lufthansa nazywa to „uproszczeniem" warunków uczestnictwa. Rzeczywiście naliczanie mil (punktów) będzie prostsze, a szczęśliwcy, którzy przynajmniej 10 lat utrzymywali status Frequent Flyer (FF) (karta srebrna) i Senator (karta złota) oraz HON Circle i wybierali linie z programu M&M (Grupa Lufthansy - Lufthansa, Swiss, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings plus linie partnerskie LOT, Croatia Airlines, Air Dolomiti, Luxair) mają szanse na uzyskanie dożywotnio raz przyznanych przywilejów. I tutaj jest haczyk. Bo nie dosyć, że muszą wykazać się 10-letnią lojalnością, to jeszcze w przypadku FF muszą udokumentować wylatanie w tym okresie 7,5 tys. pkt kwalifikowanych, a Senatorzy i posiadacze statusu HON po 10 tys. pkt kwalifikowanych. Co to są punkty kwalifikowane? Mają być naliczane będą za loty liniami Grupy LH i partnerskimi, w tym LOTem. Ale już nie np. tajlandzkim Thai, Singapore Airlines, czy Turkish Airlines. — za loty tymi przewoźnikami otrzymamy punkty zwyczajne. To barierka postawiona bardzo wysoko. Załóżmy więc, że ktoś lata rzeczywiście bardzo często, to aby uzyskać dożywotnio np. status Senatora musiałby rocznie odbyć 20 powrotnych podróży w klasie biznes. I to przez 10 lat.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Transport
Embraer nie poddał się w Europie po porażce w Locie. Wielkie zamówienie od SAS
Transport
Prezes PAŻP składa rezygnację. To początek gorącego lotniczego sezonu
Transport
Potężny atak hakerski na linię lotniczą. Wyciekły dane nawet 6 milionów klientów
Transport
Rusza modernizacja Okęcia. Przebudowa lotniska będzie kosztowała mniej niż planowano
Transport
PKP Cargo złożyło do sądu plan restrukturyzacyjny