Reklama

KLM dyskryminowało Koreańczyków? Przeprasza za notkę na drzwiach toalety

Notka na drzwiach toalety wzbudziła oburzenie w Korei Południowej. Pasażerów informowano, że toaleta jest zamknięta.

Aktualizacja: 15.02.2020 08:52 Publikacja: 14.02.2020 11:22

KLM dyskryminowało Koreańczyków? Przeprasza za notkę na drzwiach toalety

Foto: Bloomberg

Linie lotnicze KLM przeprosiły w piątek publicznie za notkę umieszczoną na drzwiach toalety w samolocie lecącym niedawno z Amsterdamu do Seulu. Treść napisanej po koreańsku notki informowała, że „toaleta jest tylko dla członków załogi".

Informacja na drzwiach toalety wzbudziła wielkie oburzenie w Korei oraz oskarżenia o dyskryminację Koreańczyków. Pierwotnie ręcznie napisana notka zawierała bowiem treść tylko po koreańsku. Według relacji pasażerów zamknięcie toalety w czasie dziesięciogodzinnego lotu załoga samolotu tłumaczyła epidemią koronawirusa.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Wielka strata Boeinga. Ale w Seattle i tak wielka radość
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Transport
Produkcja airbusów A220 złapała zadyszkę. Co z samolotami dla LOT?
Transport
Indie kontra Boeing i Airbus. HAL stawia na współpracę z Rosją
Transport
Marcin Horała komentuje aferę gruntową. „CPK zachował się prawidłowo”
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Transport
Boeing wylądował w morzu. Lotniczy wypadek w Hongkongu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama