Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.08.2020 17:59 Publikacja: 22.08.2020 17:26
Foto: Bloomberg
Dla indyjskiego rządu sprawa jest bardzo pilna, ponieważ linia traci obecnie ok 4,7 mln dolarów dziennie, czyli lata na stratach dwukrotnie większych, niż w ubiegłym roku o tej samej porze. Kryzys finansowy pogłębiony został między innymi przez pandemię COVID-19. Zarząd już ściął koszty tam gdzie to było możliwe, teraz przygotowywany jest plan zwolnień grupowych. Załoga Air India liczy 9,4 tys. osób i do roku 2024 ma odejść 36 proc. z nich. Kilkuset pracowników zostało już wcześniej wysłanych na bezpłatne urlopy. Jednakże, jak się okazuje, koszty pracy w Air India wcale nie są wysokie i stanowią one 11 proc. przychodów, podczas gdy np. w Lufthansie jest to 19 proc., a w Singapore Airlines 15 proc.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Brak zatwierdzonego budżetu w USA i tzw. zamknięcie rządu oznacza poważne zakłócenia lotów. Brakuje kontrolerów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas