Kto dostarczy e-zakupy?

Firmy kurierskie będą miały coraz więcej klientów indywidualnych, ale płacą oni mniej od instytucjonalnych.

Aktualizacja: 28.11.2014 11:29 Publikacja: 28.11.2014 10:54

Firmy kurierskie przygotowują się do świątecznego szczytu przewozowego

Firmy kurierskie przygotowują się do świątecznego szczytu przewozowego

Foto: Fotorzepa/Robert Przybylski

Wartość przychodów firm kurierskich z dostaw przesyłek dla klientów indywidualnych jest wyższa od przychodów z dystrybucji przesyłek dla firm. Np. w Niemczech w 2013 roku dostawy B2C (business to customer) stanowiły 52 proc. rynku doręczeń, gdy B2B (business to business) 37 proc. Różnica będzie się powiększać, bo doręczenia dla firm rosną w tempie jednocyfrowym, zaś światowy handel internetowy w tempie dwucyfrowym. W tym roku jego wartość przekroczy 1,5 biliona dol.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Transport
Pilot wywołał pożar w samolocie British Airways, bo pomylił lewą rękę z prawą
Transport
Wojna lotnicza? Bruksela grozi cłami Boeingowi
Transport
Uber ma kłopoty. Wyniki rozczarowały, najniższy wzrost od czasów pandemii
Transport
Donald Trump nie da pieniędzy na szybką kolej w Kalifornii
Transport
Konflikt Indii z Pakistanem. Mnóstwo lotów odwołanych bądź wydłużonych
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem