Reklama
Rozwiń
Reklama

Kto dostarczy e-zakupy?

Firmy kurierskie będą miały coraz więcej klientów indywidualnych, ale płacą oni mniej od instytucjonalnych.

Aktualizacja: 28.11.2014 11:29 Publikacja: 28.11.2014 10:54

Firmy kurierskie przygotowują się do świątecznego szczytu przewozowego

Firmy kurierskie przygotowują się do świątecznego szczytu przewozowego

Foto: Fotorzepa/Robert Przybylski

Wartość przychodów firm kurierskich z dostaw przesyłek dla klientów indywidualnych jest wyższa od przychodów z dystrybucji przesyłek dla firm. Np. w Niemczech w 2013 roku dostawy B2C (business to customer) stanowiły 52 proc. rynku doręczeń, gdy B2B (business to business) 37 proc. Różnica będzie się powiększać, bo doręczenia dla firm rosną w tempie jednocyfrowym, zaś światowy handel internetowy w tempie dwucyfrowym. W tym roku jego wartość przekroczy 1,5 biliona dol.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Rośnie konkurencja na rynku kolejowym
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Transport
Wojna handlowa USA-Chiny: Donald Trump bierze się za lotnictwo
Transport
Unijny zakaz sprzedaży aut spalinowych do poprawki
Transport
PKP Intercity zapowiada więcej pociągów i krótsze czasy przejazdów
Transport
Wizz Air rozpycha się na polskim rynku. Nowe samoloty nowe kierunki
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama