Aktualizacja: 08.02.2015 15:04 Publikacja: 08.02.2015 14:40
Nieporozumienia między Air France i KLM
Foto: Bloomberg
Francuzi są zdania, że pieniądze są wspólne więc powinny zostać wykorzystane na wspólne cele grupy. Holendrzy,że trzeba je mądrze zainwestować. Całkowity zysk ma wynieść według prognoz 1,5- 1,6 mld euro, przynajmniej o 200 mln euro mniej, niż zakładano w budżecie. Problem polega na tym, że o ile rzeczywiście holenderska część holdingu zarabia i ma niesłychanie zdyscyplinowaną załogę, o tyle część francuska jest rozpolitykowana, a kultura prasy jest tam zupełnie inna. Obydwie linie należą do tego samego sojuszu lotniczego SkyTeam i oferują porównywalną jakość usług, z tym że KLM jest punktualniejszy, a pokłady jego samolotów na trudnych trasach europejskich są wypełnione najczęściej powyżej 90 proc. Air France z kolei narzeka na kłopoty z wypełnieniem maszyn na długich połączeniach.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas