Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.02.2015 15:04 Publikacja: 08.02.2015 14:40
Nieporozumienia między Air France i KLM
Foto: Bloomberg
Francuzi są zdania, że pieniądze są wspólne więc powinny zostać wykorzystane na wspólne cele grupy. Holendrzy,że trzeba je mądrze zainwestować. Całkowity zysk ma wynieść według prognoz 1,5- 1,6 mld euro, przynajmniej o 200 mln euro mniej, niż zakładano w budżecie. Problem polega na tym, że o ile rzeczywiście holenderska część holdingu zarabia i ma niesłychanie zdyscyplinowaną załogę, o tyle część francuska jest rozpolitykowana, a kultura prasy jest tam zupełnie inna. Obydwie linie należą do tego samego sojuszu lotniczego SkyTeam i oferują porównywalną jakość usług, z tym że KLM jest punktualniejszy, a pokłady jego samolotów na trudnych trasach europejskich są wypełnione najczęściej powyżej 90 proc. Air France z kolei narzeka na kłopoty z wypełnieniem maszyn na długich połączeniach.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas