Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.02.2015 14:30 Publikacja: 13.02.2015 14:30
Foto: Fotorzepa, Rafał Guz guzraf Rafał Guz
Będą one kursować na czterech trasach: Warszawa-Kutno-Toruń-Bydgoszcz (o długości 290 kilometrów), Olsztyn-Warszawa-Kielce-Kraków (551 km), Gdynia-Bydgoszcz-Kutno-Łódź-Katowice (655 km) oraz Kraków-Opoczno-Konin-Poznań-Szczecin (734 km). Składy wyprodukuje konsorcjum firm Stadler Polska oraz Newag.
Do zakładów w Siedlcach trafiło już 46 aluminiowych sekcji składów oraz 12 kabin maszynistów. Pudła pociągu są montowane na zestawach kołowych, tworząc gotowy pociąg. W każdym znajdzie się 30 tys. różnego rodzaju urządzeń elektrycznych oraz 180 kilometrów kabli.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas