Aktualizacja: 13.02.2015 14:30 Publikacja: 13.02.2015 14:30
Foto: Fotorzepa, Rafał Guz guzraf Rafał Guz
Będą one kursować na czterech trasach: Warszawa-Kutno-Toruń-Bydgoszcz (o długości 290 kilometrów), Olsztyn-Warszawa-Kielce-Kraków (551 km), Gdynia-Bydgoszcz-Kutno-Łódź-Katowice (655 km) oraz Kraków-Opoczno-Konin-Poznań-Szczecin (734 km). Składy wyprodukuje konsorcjum firm Stadler Polska oraz Newag.
Do zakładów w Siedlcach trafiło już 46 aluminiowych sekcji składów oraz 12 kabin maszynistów. Pudła pociągu są montowane na zestawach kołowych, tworząc gotowy pociąg. W każdym znajdzie się 30 tys. różnego rodzaju urządzeń elektrycznych oraz 180 kilometrów kabli.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas