Aktualizacja: 03.02.2016 20:00 Publikacja: 03.02.2016 20:00
Lotowi potrzebna jest prywatyzacja, najlepiej przez inwestora branżowego – to opinia powtarzana przy kolejnych zmianach zarządu spółki i opcji politycznej w Ministerstwie Skarbu Państwa.
Tym razem wiemy, że resort kierowany przez Dawida Jackiewicza takiej możliwości nie przewiduje, bo Skarb Państwa nie zamierza tracić kontroli nad LOT. I widzi narodowego przewoźnika jako silną linię w Europie Środkowej i Wschodniej, łącząc go np. z jedną ze spółek kolejowych – PKP Cargo lub PKP Intercity.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas