Aktualizacja: 10.02.2016 06:14 Publikacja: 09.02.2016 20:00
1 zdjęcie
ZobaczFoto: Rzeczpospolita
Polskich przewoźników czeka trudny rok. Walczą o odzyskanie dostępu do rynku rosyjskiego, a w krajach zachodnich próbują zablokować wprowadzenie płacy minimalnej dla kierowców. – Jeśli Francuzi ją wprowadzą, za pół roku nie istniejemy – ostrzega Robert Stępień, właściciel Przedsiębiorstwa Transportowego Stępień.
Pierwsi płacę minimalną wprowadzili Niemcy na początku ub.r. Kierowcy jeżdżący do i z Niemiec muszą otrzymywać niemieckie wynagrodzenie w wysokości 8,5 euro za godzinę.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas